Jobbsök och fölseprellar

Jag har tröttnat på det här jobbet. Big time. Jag är glad att ha ett jobb, absolut, men det börjar verkligen bli dags att se sig om efter nåt nytt. Tyvärr minns jag en artikel jag läste i nån tidning för ett tag sen, där undersökningar visar att det är svårare att få jobb i Göteborg om man är från Stockholm. Så om jag blir kallad till intervju nånstans får jag se till att slå på charmen ordentligt.

Jag har ganska mycket att göra, kom jag på. Inte på jobbet - här är det lika lugnt som alltid - utan med annat. Min systerson Philip fyller fyra stora år i övermorgon och jag måste hitta en prelle. Dan efter det fyller syster Elsa 21. Och nästkommande vecka fyller både Mamma och syster nummer två. Jungfrur hela bunten - visst är det löjligt?
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: