Jobbar igen

På söndagar öppnar butiken klockan 12, så jag fick sova lite längre i dag och var inte sen till jobbet heller. Däremot hade jag inte slagit upp dörren prick klockan 12, och just som jag ska ställa ifrån mig moppen efter att ha svabbat i butiken så bankar det på dörren. Vad i helv... tänkte jag och tittade på klockan, som visade sig vara p r i c k 12. Så jag öppnade dörren och en man kom in med ett glatt Hej! och gick raskt fram för att titta bland hyllorna.
  Fan vad speciella människor det finns.

Senare i eftermiddag kommer Mamma ner! Hon, lillebror Axel och tant Marika (kanske nån mer, jag minns inte) ska åka ner till Holland för att... jag vet inte, kolla på Islandshäst-VM eller EM eller nåt sånt. Och de åker via min nya hemort så då ska vi ses! Ska bli kul att se dem, och känna att man inte är enda stockholmaren på 50 mils radie.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: