Hur du vet att du har tråkigt

Hur du vet att du har tråkigt:

Du fyller i listor och intalar dig att någon, någonstans, bryr sig om vad du har skrivit:

Vad heter du: Jan Linus Anders Ekman
Var bor du: Göteborg.
Trivs du där: Ja! Är ganska nyinflyttad. 

Brukar du läsa horoskop: Ja, ganska ofta.

Har du körkort: Nope. Killen kör.

Favoritdjur: Hund.

Festar du mycket: Inte så ofta, nej. Föredrar en pub framför en klubb.

Sprit, cider, vin eller öl: Öl.

Brukar du bli för full: Det har hänt.
Antal kuddar i sängen: Två i min säng, fyra i pojkvännens.

Äger du ett busskort: Japp, det är mycket billigare här än i Stockholm! 

Vad åt du till frukost: En macka, en kopp kaffe och en banan.
Har du haft sex idag: Inte än.

Nästa mål i ditt liv: Spela teater igen.

Hur svarar du i mobilen: "Linus" eller "A, det är Linus" och liknande.
Antal timmar sömn inatt: Drygt 6.
Sov du ensam: Ja.

Din hobby: Teater, film, musik.

Vad är det för veckodag: Fredag.

Vad åt du senast: Min frukost.

Vem fick du sms av senast: Frida.
Vem ringde dig senast: Elli.

Godaste ölen du druckit: Vet ej. Guinness är ju väldigt gott...

Vilka hårfärger har du haft: Mitt vanliga, mörkblonda. Och så har det varit jätteblondt och vitt.

Vad såg du senast på TV: Nyheter.

Vad läser du för bok just nu: Läser om Harry Potter och Fenixorden.

Längd: 179-ish.

Skostorlek: 43-44.

Hårfärg: Mörkblond.

Är du kär i någon: Ja, väldigt.

Vad gör du om ett år: Pluggar nånting.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej.

Dricker du: Kaffet är just slut, så nu är det vatten.

Vilken parfym använder du: Bara deo oftast. Armani Attitude vid speciella tillfällen. Typ barnkalas.

Vilka skor använder du: Mina vita Fred Perry's.

Dagens klädsel: Mörka jeans, grön T-shirt, svarta strumpor, gröna kalsonger, brun tröja.



Denna lista har jag stulit från Ylva utan att fråga först. Men jag tar bort den om hon ber mig.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag har också tråkigt. därför snor jag denna lista.. och gör den i min blogg.

2007-08-31 @ 14:29:31 http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Y.

Fan vad fint att du sprider min blogg. Du får stjäla hur mycket du vill.

2007-09-02 @ 17:20:42 http://lightyearsaway.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: