Hjärnsläpp och DVD-boxar

Jag är verkligen alldeles trött i skallen. Jag vet inte varför, jag har ju både sovit och ätit ordentligt. Det kan ju vara vädret förståss. Men nu när jag sitter här på jobbet och gäspar resulterar det i att jag plockar fram fel filmer, glömmer lämna växel och skriver upp fel saker. Wake up för fan! Jag borde brygga lite kaffe.

Jag vill bara uttrycka min glädje över att jag fick hem två nya DVD-boxar i dag. Jag erkänner, jag är en hysterisk DVD-boxjunkie. Men det är nåt visst med dem! Först pryddes ju hyllan bara av Buffy-boxarna, men därefter har den fyllts på med Angel, The Simpsons, Futurama (fick hem säsong två i dag) och nu fyra boxar Charmed. Jag han titta på början av fjärde säsongen nu innan jobbet.

Det är freaky hur såna saker kan göra en på så överjävligt bra humör! Äh vad fan, nu får jag ta mig samman lite. Mot kaffebryggaren!
Kommentarer
Postat av: Y.

Fan alltså. Kan du inte dumpa karln och sådär, jag flyttar ner till Göteborg, trots att jag avskyr dialekten, och sedan bor jag tillsammans med dig och din dvd-samling? Är det lugnt? En såkallad deal?

2007-08-17 @ 18:06:54 http://lightyearsaway.blogg.se
Postat av: Trasigast i stan

Öl,kanske?

2007-08-17 @ 20:05:44 http://trasigastistan.blogg.se/
Postat av: Y.

Att bli tillsammans med två karlar som dessutom är tillsammans med varandra kan bli lite övermäktigt för mig. Jag väntar helt enkelt in stunden då du upptäcker det överlägsna i det täckta könet ;)

2007-08-18 @ 00:22:52 http://lightyearsaway.blogg.se
Postat av: Ailura

Älskling, vi har lite smått panik här hemma över din present/presenter. Kan du inte komma med ett liiiiitet förslag bara?. Pliiiiiis?!

2007-08-18 @ 01:39:48

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: