Hemresa och hemmakväll

Nu ska jag snart gå hem till mig och fixa och dona lite. Kanske viktigast är att jag måste packa. Kläder, tandborste, linser, deo och rakapparat. Och en bok att läsa på tåget. Plus tågbiljetterna så klart. Och CD-skivorna Jonna hade beställt som kom till mig. Tåget går vid 15 och nånting, så jag har tid på mig.

Vi spenderade kvällen hemma i går, Elli och jag. Vi åt Vikingbåt med fetaost och kollade på film, så allt var så där som det ska vara. :-) Och så hade han med sig en megastor påse med Djúpur - en isländsk godissort som jag bett honom köpa med. Jag kan äta hur mycket som helst! Det är helt sjukt, jag skulle kunna leva på de där chokladlakritskulorna.

Men jag vill bara säga att jag är TRÖTT. Det kanske märks?
Kommentarer
Postat av: Y.

Chokladlakritskulor? Finns det såna? Alltså en blandning av det bästa som finns?

2007-08-24 @ 18:00:42 http://lightyearsaway.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: