Hemma nu

Frank kom till butiken och har jobbat med mig större delen av dan. Han bjöd på både lunch och fika så det tackar man för, sen var det skönt att ha lite sällskap också. Särskilt när det körde ihop sig och två DVD-spelare och tre TV-apparater bestämde sig för att strula och sluta fungera - samtidigt. Det allra mesta löste sig i alla fall till slut.

Elli landar i Reykjavik typ nu. Har en känsla att det kan komma att bli en väldigt lång månad. Och det kommer att kännas tomt att plötsligt sova ensam.
Kommentarer
Postat av: Ailura

Plutte! :( När kommer du "hem" och hälsar på oss?

2007-08-02 @ 22:33:00 http://ailura.blogg.se
Postat av: Linus

Ailura: I slutet på månaden kommer jag hem och håller kalas. Skicka över ditt mobilnummer på MySpace eller nåt, för jag har inte kvar ditt (ny mobil, nytt nummer).

2007-08-03 @ 02:13:05
Postat av: Natta

Påtal om födelsedagsspex så har jag fortfarande inte fått plats, tid och datum!!! :o

2007-08-03 @ 10:43:14

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: