Hemkomst och födelsedagsfirande

I dag kommer Elli hem! Äntligen! Eftersom jag jobbar så hinnar han ta sig hem innan mig, men om jag har tur kanske han bestämmer sig för att komma förbi butiken på väg hem från flygplatsen. Hoppas! Sen ska vi bara ha hela kvällen för oss själva.

Och i morgon ska jag åka hem till Stockholm igen. På söndag lämnar jag tonåren bakom mig och fyller vuxen, så på lördag ska jag fira det med familj, släkt och vänner. Ska bli kul! I morgon kväll ska jag åka till syster Elsa på salongen så ska hon kirra sin magic och göra mig snygg. Det behövs nu - jag ser inte klok ut! Sen efter det ska jag träffa gamla kollegorna (tillika goda vännerna) Malin och Jonna, som tyvärr inte kan dyka upp på mitt fölsedagskalas. De kommer att missa fiskdammen och alltihop, så då kan de i alla fall få den stora äran att dricka några öl med mig. ;-)
Kommentarer
Postat av: Jonna

Ochy det är inte dåligt de du :)
haha nic. längtar!!
puss

2007-08-23 @ 12:03:40

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: