Ge mig en öl bara!

Ja men faktiskt! De här senaste två timmarna har verkligen tagit tid på sig! Det här är nere på gammal VendatorResultat-nivå.

Det har varit lite folk inne i dag, det är väl en av anledningarna till varför varje timme kännts som två. Det har varit ett gäng visningar (folk som pröjsar för att få runka inne i ett bås) och en snubbe som hyrde några filmer - men utöver det har ingen velat ha porr i dag.

Jag vill verkligen få sätta mig på nån murrig pub nu efteråt och dricka en öl eller tre. Shit vad nice det vore! Det är ju dock lite trist att inte ha några vänner i stan. Eller jo, jag känner ju folk men alla är bortresta! Inte Sebban i och för sig, men han är kollosalt bakis i dag, så jag har svårt att tro att han skulle vara så pepp på att öla lite. Bella skulle jag ju kunna prata med. Hon festade förvisso också i går, men till skillnad från sin bror ska hon inte jobba i morgon. Jag kanske ringer henne senare. Först och främst ska jag ju träffa Mamma & CO.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: