Försov mig

Jag kunde inte alls somna i natt, trots att jag var väldigt trött. Av någon anledning gick hjärnan på högvarv så jag kunde inte slappna av. Och det var sjukt irriterade, för det var inte direkt så att jag låg och filosoferade över livsfrågor, utan tankarna gick i stil med "Undrar vad det går på TV i morgon?" och "Persienner är verkligen en väldigt bra uppfinning".

I och med den lilla sömn jag fick i natt, så försov jag mig i morse. Låg och snoozade utan att märka det själv. Det blev snabbt upp, på med kläder, borsta tänder, in med linser, kolla att alla nycklar och skit är med och så swisch till spårvagnen. Kom fem minuter innan jag skulle öppna, så det var bara att slå upp dörren och städa och rulla igång porrfilmer medans det var öppet för kunder. Men det var egentligen inte så farligt, jag har fått in rytmen så det tar inte lång tid att öppna. Och förresten så var det, surprise surprise, tomt på folk. Förste kunden kom in nu för typ 30 sekunder sen.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: