Boring!

Segaste dagen på jobbet! Sjuuuukt lite folk och ingenting att göra! Visst, det är ett jobb så långt från stress man kan komma, men detta var ett skämt. Mellan klockan 19:30 och 22:00 kom det in EN kund! Jag satt där med mina korsord och kände mig ensam så när han kom in (en gubbe på 60+) sken jag upp och gav honom ett högt och glatt "Hej!" och smajlade artigt. Då blev han skraj och tassade fort in i butiken, såg sig om lite, sneglade på mig och gick ut igen. Jag skrämde bort kvällens enda sällskap så jag fick nöja mig med ensamheten igen och gubben fick nöja sig med att gå hem utan porr. Han blev nog lika besviken som jag...

Kan också berätta att jag träffat Peter i dag. Han är i stan för att se på De Rullande Stenarna (hörde konserten när jag åkte hem från jobbet och spårvagnen passerade Ullevi). Vi fikade och pratade och det var kul att se honom. Han åker hem i morgon bitti.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: